خوش اومدید دوستان عزیز

 

به دلیل بروز بودن وبلاگ از صفحات دیگر هم دیدن فرمایید

سلام به همه دوستان کهاز وبم دیدن کردن نظر یادتون نره  برم سر اصل مطلب در loxblogجدیدا سایت هایی میبینم که خیلی زشته من میخوام از شما دوستان که اونایی که موافق که اینارو سرکوب کنیم لطفا قسمت نظرات بنویسن و ادرس سایتی که زدن تا من لینکشون کنم ممنون از همه فقط بدون نظر نرین دوستان مرسی



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت13:31---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی milad ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام ناشناس منو چت؟ ببینم چی خدا میخواد


pouria
ساعت12:22---1 مرداد 1393
سلام داداش وب قشنگی داری
پاسخ:سلام ممنون عزیز


ارشام
ساعت11:04---23 مهر 1392
سلام
بابا کارت درسته
ب منم سر بزن
منم کار درستم


رقیه
ساعت8:25---23 مهر 1392
وبتون قشنگه ب منم سری بزنین ونظر بزار ین ممنون
پاسخ:ممنون رقیه جان .چشم


غزل
ساعت18:42---7 مهر 1392
منم سيستانيم و خوشحالم از پيشرفت سيستانيااپم
پاسخ:خوشبختم غزل جان ممنون که سر زدی
پاسخ:باباجان الان فهمیده مگه زابلیگوچکاره جو


فاطمه
ساعت13:17---28 شهريور 1392
سلام داداش خوبم وب قشنگی داری به منم سر بزن دوست داشتی لینک کن.
پاسخ:سلام ممنون چشم


کتی
ساعت18:50---19 شهريور 1392
سلاممممممممممممممم

خیلی وبت خوشمله

عکس و متن هایت هم قشنگن

مرررررررررررررررررررسی
پاسخ:mrci v khahesh aji


amir
ساعت21:27---18 شهريور 1392
•••••

.

.

.

دوست عزیزم خیلی وبت خوشمله

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی

.

.

.

•••••


فرنگیس
ساعت8:54---18 شهريور 1392
قشنگ بود

amir
ساعت14:32---17 شهريور 1392
گویند روزی دزدی در راهی، بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود.



آن شخص بسته را به صاحبش برگرداند.



او را گفتند : چرا این همه مال را از دست دادی؟



گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند.



و من دزد مال او هستم، نه دزد دین.



اگر آن را پس نمیدادم و عقیده صاحب آن مال، خللی می یافت ؛



آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم...


amir
ساعت14:32---17 شهريور 1392
سلام دوست من واقعا وب قشنگی داری راستی ممنون از اینکه من سر زدی من هر روز اپم
پاسخ:سلام ممنون تونستم چشم


برترین جامعه مجازی مذهبی ایران
ساعت11:08---17 شهريور 1392
سلام دوست من واقعا وب قشنگی داری موفق باشی راستی برترین شبکه مذهبی ایران افتتاح شد منتظر عضویت شما دوست عزیز هستم خدانگهدار


پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 شهريور 1395برچسب:,ساعت 10:10 توسط MiLaD| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com